Followers

Mar 1, 2012

Thank u all crocheter

Salam semua...
aduih...agak sibuk yerr..hari2 pon sibuk...sampai nak buat projek untuk sendiri pon asyik pending ajerrr....

seronoknya bila tgk hasil kerja sendiri..hehe prasan..syok sendiri..alhamdulillah hasilnya sangat memuaskan hati....dan sekarang tak de tgk mana2 pattern pon boleh buat sendiri..berkat dorongan semua....imah semakin maju...
terima kasih pada crocheter kat luar sana...coz anda semua..sumber inspirasi saya...kalo nak di tulis panjang lebar...senarai crocheter yang ada....tak cukuplah masa saya...if anda semua ada baca ini....tq..tq tq...nnt saya ada kelapangan saya akan kongsikan...ilmu2 saya..happy crocheting...

5 comments:

Melor said...

kite juga yg x pandai2 lagi

Nurazimah said...

alahai melor..jangan cakap gitu...insyaAllah kalau kita usaha..doa....pasti ada hasilnya...melor pun ada kelebihan lain jugak kan...

Umi E-ca (Sms@017 - 3 3 1 0 4 0 5) said...

salam... cantiknye... suka tengok... tq rajin datang blog saya...

Rafidah Ahmad said...

adoiii canteknya sun hat tu....love the color!

Yati said...

Terer la Imah camtu. Boleh kait tak tengok pattern.
Kak Yati kejap-kejap kena refer juga. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails