Followers

Jan 27, 2012

Kopiah Kelabu bintang 6

Assalamualaikum...

Dalam masa seminggu ni..sibuk2kan diri menguruskan rumah...dengan anak2..dan suami...masa itu lebih berharga bersama keluarga...macammanapun sempat jugak hasilkan kopiah untuk anak Cik Da dari Kerteh Terengganu..Cik Da order 2 kopiah untuk anak lelakinya tapi setakat nih..ini jer sempat imah buat...sambung projek after this...bahagian atas rasanya terlebih bulat sangat...tak macam bentuk yang imah nak...nampak berkubah laa...pattern mana pon ikut sedap tangan...buat kira2  n catatan jugaklah..so next nak buat kopiah rujuk semula nota...nak buat bootie pon camtulah jugak cara imah...kekadang tengok tak comel..buka smula.....emm...happy crocheting...

3 comments:

Melor said...

saya baca tampalan ini

Yati said...

Nampak tajam pula hujungnya tu, Imah. Tapi warna benang lawa. :)

LIPISLADY said...

Sallam,

Saya pun minat crochet,
tapi belum belajar buat
kopiah ni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails